5.9.2015 Piirinmestaruustokon talkootöitä

Kisakutsut, koulutuspäivät, koulutusvuorot - täältä löytyy.

5.9.2015 Piirinmestaruustokon talkootöitä

ViestiKirjoittaja Anne Ojanen » 07.04.2015 15:00

Olen luonut nettiin lomakkeen, johon olen yrittänyt ryhmitellä kokeen hankintoja ja/tai tekemisiä (voi olla, että jotakin puuttuu edelleen) siten, että yksi henkilö voisi ottaa ne vastuulleen. Se ei tarkoita, että juuri hän ne kaikki hoitaisi, vaan että hän valvoisi, että juuri nämä asiat tulee hoidetuksi kunnialla alusta loppuun kuten kokeesta vastaavan koetoimitsijan kanssa on sovittu eli minun kanssa :-)

Olen merkinnyt etukäteen henkilöiden nimiä listaan sen mukaan, mihin on jo aikaisemmin suostuttu/lupauduttu. Kaikki ne rivit, joissa on 'kuka?' -merkintä, ovat siis vapaata riistaa talkoonälkäisille. Merkintä on sitova. Jos et voikaan hoitaa sitä, infoa siitä minulle ja hanki joku muu hoitamaan kyseinen tehtävä.

Nyt kipin kapin varaamaan omalla nimellä joku vastuu-jobi tai yksittäinen tehtävä.
Tiedän tämän perusteella alkaa ohjeistamaan ja seuraamaan tehtävien kulkua.
Muistakaa, että piirinmestaruuskokeen järjestäminen on meille kunnia-asia, jonka hoidamme ensiluokkaisesti :D

Ja se linkki sitten https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cgnv9cbCpgnOZA0P3OVmE8TNYgL2JefEdxueUi0IfHY/edit?usp=sharing
Älkää poistako tai lisätkö rivejä. Laittakaa mailia minulle (anne@ojaset.net), jos huomaatte puutteita. Kirjatkaa edistyminen/tilanne viimeiseen sarakkeeseen.

KIITOS
Anne
Anne Ojanen

Re: 5.9.2015 Piirinmestaruustokon talkootöitä

ViestiKirjoittaja Anne Ojanen » 16.04.2015 19:10

Moni on nyt tarjoutunut niitä 'irtotavaroita' hankkimaan. Marika ehti lupautua siihen vastuuhenkilöksi, joten hänen kanssaan voi asiasta sitten sopia. Kaikki eivät kuitenkaan voi kakkapusseja, teippejä ja kyniä hankkia, muuten hukumme niihin ;-)

Seuralla on "toimistotarvikelaatiko", jota agility käyttää kaksi kertaa kevään ja syksyn kokeissa ennen meitä. Agilitykisojen jälkeen kannattaa tarkastaa, mitä on loppu ja hankkia niitä lisää. Sovittava myös kuka tuo laatikon kokeeseen. Tässä työkokonaisuudessa on mukana mikrosirun lukija.

Toivoisin kuitenkin vastuuhenkilöitä ja muitakin niihin muihin kohtiin! Erityisesti koetarvikkeet (kapulat, hypyt sun muut) tarvitsevat omansa.
Myös töihin koepäivänä kaivataan väkeä.
Anne Ojanen

ViestiKirjoittaja Taina Väänänen » 17.04.2015 13:27

Mä voin tulla kaveriks kattoon kehien kokoa ja edellisenä iltana tulla miekkonen matkassa laittaan nauhoja. Meillä on yks kpl näyttelytelttoja jota voidaan myös käyttää.
Taina Väänänen

ViestiKirjoittaja TanjaJämsä » 21.04.2015 10:54

'
Viimeksi muokannut TanjaJämsä päivämäärä 01.07.2015 07:36, muokattu yhteensä 1 kerran
TanjaJämsä

ViestiKirjoittaja Laura Toivanen » 21.04.2015 12:05

Laitoin sinulle Anne aiemmin sähköpostia tuomarin lahjasta. Voisin sen hankkia, jos saan vähän ohjeistusta. Yritän päästä myös koepäivänä töihin, mutta varmuudella en uskalla vielä luvata.
Laura Toivanen

ViestiKirjoittaja Anne Ojanen » 30.07.2015 17:07

Tarvitsen henkilöä, joka tarkastaa ja hoitaa, että meillä on saatavilla tarpeellinen määrä koevälineistöä vähintään kahta rinnakkain pyörivää kehää varten.
Hanna on hankkimassa seuralle uutta avo-hyppyä.
Minä hoidan tunnistusnoutokapulat.
Minä laitoin tänään piirille tiedustelun tokotarvikkeiden lainausmahdollisuudesta.
Tarvitaan useampi umpieste - tarkastettava, että on uusien sääntöjen mukaiset.
Seuralle pitää hankkia uusi iso merkkikartio.
Jne.

Rohkeasti tarjoutumaan tähän hommaan!
Minulla alkaa kokeiden ilmoittautumisajan alettua kaikenlainen kokeeseen liittyvä paperityö. En ehdi tehdä itse kaikkea, eikä se ole edes järkevää/reilua.
Anne Ojanen

ViestiKirjoittaja Cati Nurminen » 04.08.2015 11:37

En osannut itselleni mitään työtä tuolta ottaa koska en omaa kokemusta (kuin kisaajana) tokosta. Voin tulla avuksi välillä 10-n.15 jos tarvitaan ja kerrotaan mitä tehdä
Cati Nurminen

ViestiKirjoittaja TanjaJämsä » 05.08.2015 06:58

Onko tarkoitus tavata porukalla jossain vaiheessa vai hoidetaanko organisointi näin keskustelupalstan välityksellä?
TanjaJämsä

ViestiKirjoittaja Anne Ojanen » 21.08.2015 16:35

Varmistan sähköpostilla/puhelimella seuraavan kahden viikon aikana, että kaikki tietävät tehtävänsä ja aikataulun kokeessa.
Anne Ojanen

Paluu TOKO